How It Works Start My Diary Login Sign Up

S.P.K. Jr.

37
43
698
2 months ago
Indoor
Room Type
Soil
Medium
LST
Technique
Topping
Technique
FIMing
Technique
Defoliation
Technique
LED (200W)
Vegetation Lights
LED (400W)
Flowering Lights
Strain
Dark Heart Nursery - SPK (Sour Patch Kids)
SPK (Sour Patch Kids)
Dark Heart Nursery

Growing it

Easy

Resistance

Strong

Havent smoked much but want to wrap this up. Last night I was exhausted when I tried the finished product the 1st time and I fell asleep almost immediately. It tasted pretty good but I cant recall anything specific other than thinking "thats not too bad: 1:" . I have a hard time identifying the subtle flavors so i do my best on here but good or bad is mostly all I can really judge. It was alright...nothing I would brag about but nothing offensive either. There was a nice little something after I exhaled. Smooth but has that burn in your lungs kick that will get somebody blowing snot bubbles if they underestimate it. I have always thought that was an indication that u had yourself some bomb ass shit right there. I smoked a little but before this and I feel clear headed and relaxed but not in a sleepy way. Just enjoying laying on my bed in a quiet house feeling content. I damn near wanna get up do something but not quite bad enough just yet. I had a long exhausting day so I think this must be a good daytime batch or else my phone would probably be dropped on or by me with a partial word typed and I'd be out cold with the lights on lol. I tried to harvest it at peak thc and wanted a high I could function and be productive with if necessary but would also mellow out my usually over active mind enough to where I could just chill and do nothing without stressing over things I need/want/should/could/am considering/cant do lol. I got what I wanted:ok_hand:

The Outcome
Week
16
HARVEST
What's on the scales?
112
oz
g
Bud dry weight
What's on the scales?
3.95
oz
g
Bud dry weight
What's on the scales?
132
oz
g
Bud wet weight
What's on the scales?
4.66
oz
g
Bud wet weight
Harvested
1 plant
Number of plants harvested
Light
400 watt
Total light power used
Grow Room
1.49
ft²
Grow Room size
Grow Room
16
ft²
Grow Room size
0.01
ounce /watt/plant
0.25
ounce/ft²
3.95
ounce /plant
25
watt/ft²
0.06
plant/ft²
Photos & Videos
S.P.K. Jr. week 16.
S.P.K. Jr. week 16.
S.P.K. Jr. week 16.
S.P.K. Jr. week 16.
S.P.K. Jr. week 16.
S.P.K. Jr. week 16.
S.P.K. Jr. week 16.
S.P.K. Jr. week 16.
S.P.K. Jr. week 16.
S.P.K. Jr. week 16.
S.P.K. Jr. week 16. S.P.K. Jr. week 16. S.P.K. Jr. week 16. S.P.K. Jr. week 16. S.P.K. Jr. week 16. S.P.K. Jr. week 16. S.P.K. Jr. week 16. S.P.K. Jr. week 16. S.P.K. Jr. week 16. S.P.K. Jr. week 16.
Tastes like
Flowery
Sour
Sweet
Feels like
35% Sativa
65% Indica

Positive effects

Creative
Happy
Relaxed

Negative effects

Dry eyes
Dry mouth
Nutrients
GHE

I've never used anything else so idk the difference but I do know I havent had any major nutrient problems and it seems like I'm getting so lm getting solid results. I'd say they are good at the very least, maybe real real good.

I was unable to tell if this did anything or not. I need to do a side by side with and without and with the same strain.

Well once again the spk was the 1 that gave me no problems. When the superglue was battling mites and getting its ass kicked the spk was right next to it, even touching it in a couple spots and never appeared to have a single mite. It was happy with light feeding, normal feeding, possibly even some slight overfeeding. It just does its thing. It's always the 1st to root when I'm cloning, I currently have 3 strains and have harvest each 1x and the spk 2x. I'd say its sorta like if I had 3 kids the spk woukd be the 1 i never had trouble with and was just all around solid. Never have to worry about it doing anything dumb or getting into trouble. Good grades, athletic, nice looking, well mannered....solid ass dude lol. I got much better buds this time and actually got 21g of small lighter buds I didnt add into the total cuz I wanna be like the big kids and wear big boy pants. No more spiderman undies cuz I'm gonna be this many :point_up::point_up::point_up:harvests in late november early December!

*total yield was 230g with the superglue that was also in the tent. I feel like my g/watt stats are getting screwed from not growing the same strain together.

Comments
SpinnerGrow
SpinnerGrow week 16

Hey congrats bro ! :facepunch:

Beans
Beans

@SpinnerGrow,:facepunch:thanks man! I'm happy with the outcome. It was right about what I thought would be a reasonable expectation if I had a solid grow. 4oz of respectable bud and 21g of trimmed little pieces that shouldve tried a little harder if they didnt want to become butter....cuz its gonna happen lol

Bulbi
Bulbi week 16

haha i'm creasing out here your descriptions are the best every time haha

Similar Diaries

Legend of the 1Leaf Wonder (the musical)
15 weeks
Legend of the 1Leaf Wonder (the musical) Beans
Strawberry Banana
64 comments
2 weeks ago
Sour Diesel Haze Auto (FSO)
12 weeks
Sour Diesel Haze Auto (FSO) Centipede
Sour Diesel Haze Auto
15 comments
4 weeks ago
Hawkbo: Sour Stomper
8 weeks
Hawkbo: Sour Stomper Hawkbo
Sour Stomper
14 comments
4 weeks ago
#Sour Diesel Auto
1 week
#Sour Diesel Auto OGStein
Sour Diesel Autoflowering
3 comments
3 weeks ago
dosapren dolin
6 weeks
dosapren dolin v0id043
Sour Diesel
1 comment
3 weeks ago
Sour OG Flowering
1 week
Sour OG Flowering Nuggmeggerz
Sour OG
1 comment
3 weeks ago
Rare Mephisto Illuminato freebie
1 week
Rare Mephisto Illuminato freebie Mysteryinc_shaggy
Creme-de-la-Chem x Sour Stomper
3 weeks ago
Sour Diesel Auto
10 weeks
Sour Diesel Auto FastClub
Sour Diesel Autoflowering
8 comments
2 weeks ago
Various Strains
2 weeks
Various Strains MacGrow2018
Sour Diesel
1 comment
2 weeks ago
Sour D auto
10 weeks
Sour D auto Playmaker
Sour Diesel Auto
13 comments
1 week ago
For the spliff
7 weeks
For the spliff caliboyyy22
Sweet n Sour Indoor
8 comments
1 week ago
sour diesel auto
5 weeks
sour diesel auto kochie
Sour Diesel
3 comments
1 week ago
Grow 2 Sour Livers Auto
3 weeks
Grow 2 Sour Livers Auto sensi_smoker
Sour Livers
2 comments
6 days ago
G_Grows Diary
8 weeks
G_Grows Diary GGrows
Sour Diesel #2
6 comments
6 days ago
Toppin Autoflowers
5 weeks
Toppin Autoflowers GreenRN
AK 48 Autoflower
29 comments
4 weeks ago
Royal Gorilla #1
5 weeks
Royal Gorilla #1 Ironlungs
Royal Gorilla
5 comments
4 weeks ago
Green Crack Auto - DWC OXYPOTS
10 weeks
Green Crack Auto - DWC OXYPOTS Kilted420
Green Crack Auto
21 comments
4 weeks ago
Unknown strain, learning to grow
1 week
Unknown strain, learning to grow Greydaddy
Gorilla Glue #4
3 comments
4 weeks ago